Kaptenens logg 1. 7046-09-01:23:21

Då var vi alla samlade och vi åker i morgon. Det blev en hel del öl för att fira och ändå gick jag igenom våra förråd innan jag gick till hytts. Vår pilot tog det rätt lugnt med ölen vilket jag antar är bra.

Jag ha mina tvivel att jag kommer stå ut med vår mekaniker i längden men det kanske som Berg säger att när man väl lär känna honom så blir det bättre. Fan... det bär verkligen av i morgon. Vi lyfter vid tio på morgonen.

Men vart ska vi åka? Ja det löser sig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jana

Vad fint det blev!



Glöm inte att ändra texten och koden på alla ställen för headern. Som här exempelvis. Nu ser man den gamla headern med grön text samtidigt som den nya fina.

2009-01-21 @ 22:13:05
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0